A gigante de fragrâncias Coty que assinou contrato com a cantora Beyoncé para lançamento da linha de perfumes da musa em 2010 lançou o hot site Beyoncé - Ready to catch the fever, exclusivo da primeira fragrância de Beyoncé , HEAT e embalado pelo hit "Fever".
Desenvolvida por Olivier Gillotin e Claude Dir, HEAT promete mostrar todas as facetas da cantora com um floral que leva notas de orquídea baunilha vermelha, neroli, magnólia, pêssego, néctar de madressilva, macaroon de amêndoa, creme de musk, madeira leitosa de sequoia, fava tonka e âmbar. Aparentemente esta estrutura levanta minha temperatura corporal, principalmente quando penso na mistura de pêssego, macaroon de amêndoa (espécie de um bolinho açucarado com a fruta seca) e a base balsâmica. Yummmy, eu acho que quero um HEAT!
O hot site também é bem sugestivo e, lançado estrategicamente com o intuito de "levantar a temperatura" do que será a nova febre da perfumaria: a fragrância da cantora RB que mais popularidade tem no mundo e uma das que mais enriquecem, cada vez mais, milionária junto com o seu marido o rapper Jay-Z que além de lançar vários cantores como Rihanna está no topo da Billboard mais uma vez com o sucesso Empire State of Mind, cantada com a talentosa Alicia Keys. Beyoncé Ready to catch the fever divulga uma nova aplicação publicitária,Fever meter, no site de relacionamentos Facebook sob o título "How hot are you"?. Com ela, você poderá convidar seus amigos e participar dos quizzes sobre a cantora.
Como eu adoro Beyoncé desde a época de Destiny's Child, não posso negar que aguardo ansiosamente este lançamento e desejo que ele seja totalmente diferente de fragrâncias de celebridades medianas. Segundo a Coty, HEAT dará uma nova cara ao segmento. Assim espero...
Beyoncé HEAT Radio
by Perfume da Rosa Negra songs selection
Heat yourself before the fragrance's release
English Version
Coty, the giant of fragrances, signed a deal with the singer Beyoncé to the release of her new perfume line in 2010 and has released the hot site Beyonce - Ready to catch the fever, exclusive for Beyonce's first fragrance HEAT which has been advertised with her known hit "Fever".
Developed by Olivier Gillotin and Claude Dir, HEAT promises to show all Beyoncé's facets featuring a floral with notes of red vanilla orchid, neroli, magnolia, peach, honeysuckle nectar, almond macaroon, crème de musk, sequoia milkwood, tonka bean and amber. Apparently, this composition heats my body, mainly when I think of the mix between peach, almond macaroon (a type of sugared little cake with dry nut) and the balsamic base. Yummmy,I think I want an HEAT!
The hot site also is very suggestive and, released strategically targeting "the heat of consumer's temperature", that is, the new fever in the perfumery: the fragrance of the RB singer who has reached more popularity in the world and one of main celebrities who have been richer and richer, including with the one of her husband the rapper Jay-Z who besides releasing various singers such as Rihanna, he is recently in the top of Billboard one more time with his musical success Empire State of Mind, sung together with the talented Alicia Keys. Beyoncé Ready to catch the fever also advertises a new publicity application, Fever meter, in the relationship website Facebook under the title "How hot are you"?. Through this application, you can invite your friends and participate of the singer's quizzes.
As I adore Beyoncé since her times in Destiny Child group, I cannot deny that I look forward to this fragrance release and wish that it be completely different from some average celebrity fragrances. According to Coty, HEAT will give more value to this segment... I hope so...
Perfume News by Cristiane Gonçalves, based on Coty news.
Beyoncé HEAT radio songs has no relationship with Coty and Beyoncé initiative. It is part of Beyoncé songs selection to enjoy ourselves and our readers before fragrance's release.
Videos, a courtesy of You Tube.
Nenhum comentário:
Postar um comentário